085 - 016 10 81 (ma-vr 10:00-17:00 uur)

Pannenexpert, al 10 jaar uw online pannenspecialist!

Orderbevestiging

Zodra uw bestelling is afgerond wordt ter bevestiging een email gestuurd. Als u deze niet in uw mailbox ontvangt dan is deze hoogstwaarschijnlijk in uw spammap terecht gekomen.

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Afhankelijk van de gekozen betaalmethode wordt uw bestelling z.s.m. verwerkt;
  • Besteld en betaald met iDeal, Paypal, Mister Cash of Afterpay op werkdagen voor 17:00 uur? Dan wordt uw bestelling (mits voorradig) dezelfde dag verstuurd.
  • Heeft u gekozen voor vooruitbetaling via de bank? Dan wordt uw bestelling verstuurd nadat uw betaling op onze rekening is bijgeschreven. De betaalgegevens vindt u in de email met orderbevestiging. Als uw betaling is ontvangen ontvangt u hiervan bericht en wordt uw bestelling klaargemaakt voor verzending.

Verzending via PostNL

Alle bestellingen worden verstuurd via PostNL. PostNL levert pakketten en post af van dinsdag t/m zaterdag. Zending die op zaterdag niet kunnen worden afgeleverd worden op maandag nogmaals aangeboden.
  • Pakketzending
    Als uw bestelling via de pakketpost wordt verstuurd ontvangt u via de email een verzendbevestiging. Daarin vindt u een Track&Trace link waarmee u de status van de zending online kunt volgen op de site van PostNL.
  • Envelop
    Kleine artikelen of onderdelen kunnen in een envelop worden verstuurd. In dat geval ontvangt u een update van de orderstatus waarin wordt bevestigd dat de bestelling bij PostNL is aangeboden.
Normaal gesproken wordt de zending door PostNL de volgende dag al afgeleverd. Soms kan het gebeuren dat PostNL meer tijd nodig is om de zending af te leveren.