085 - 016 10 81 (ma-vr 10:00-17:00 uur)

Pannenexpert, al 10 jaar uw online pannenspecialist!

Verzending en verzendkosten

Nadat uw bestelling en betaling zijn verwerkt wordt uw bestelling z.s.m. klaargemaakt voor verzending via PostNL. Artikelen vandaag besteld en betaald met iDeal, Payal of Afterpay worden de volgende werkdag verzonden.Bij vooruitbetaling via de bank wordt de bestelling verzonden zodra de betaling is bijgeschreven.
Op het moment dat uw bestelling wordt verzonden ontvangt u hiervan automatisch een verzendbevestiging via de email. Deze email bevat een link waarmee u de status van de zending online via de site van PostNL kunt volgen. Bij de status staat indien mogelijk ook een verwachte tijdsindicatie voor de aflevering van het pakket. Normaal gesproken wordt de zending de volgende dag afgeleverd maar soms heeft PostNL helaas meer tijd nodig om uw bestelling te bezorgen.

Bij ontvangst van uw zending zal de pakketchauffeur in de meeste gevallen uw handtekening voor ontvangst vragen. PostNL biedt zendingen aan van dinsdag tot en met zaterdag. Leveringen die op zaterdag niet geslaagd zijn worden op maandag opnieuw aangeboden. Mocht u niet thuis zijn dan zal de zending een dag later nogmaals worden aangeboden. Eventueel kan de chauffeur de zending bij de buren aanbieden, dit hangt af van de eventuele voorwaarden die bij de bertreffende zending gelden. Als de chauffeur het pakket de tweede maal ook niet kan afleveren dan laat hij bericht achter en kunt u het pakket afhalen op het opgegeven PostNL Servicepunt.

Verzendkosten.

Voor Nederland worden bestellingen met een bestelwaarde boven de €40,- gratis verzonden. In de andere gevallen wordt €4,95 in rekening gebracht. Er zijn ook artikelen die in een envelop kunnen worden verstuurd, deze worden altijd gratis verzonden. U vindt bij de betreffende artikelen een indicatie die dit aangeeft. Als u een 'gratis verzenden' artikel combineert met een ander artikel dan zijn de normale verzendregels van toepassing. Voor levering naar België geldt; verzendkosten €9,95 voor bestellingen tot €80,-. Daarboven wordende bestellingen gratis verzonden.

Verzending in envelop.

Diverse artikelen kunnen worden verzonden in een envelop. U ontvangt van ons een verzendbevestiging als uw bestelling is gepost. U kunt uw bestelling dan binnen 3 dagen via de post verwachten.

Levering naar andere landen.

Bestellen via de webshop kan alleen voor inwoners van Nederland en België. Mocht u een bestelling vanuit of naar een ander land willen doen dan kan dat via de email. Wij kunnen uw bestelling wereldwijd laten bezorgen. Geeft u aan wat u graag wilt bestellen en wij zullen uw email vrijblijvend beantwoorden met de totale prijs voor de verzendkosten en onze betaalgegevens.

Zending niet in goede staat ontvangen?

Mocht een artikel bij aankomst beschadigd zijn dan dient u dit z.s.m. aan ons te melden. Graag ontvangen wij dan enkele duidelijke foto's van het verzendlabel, het artikel en de verpakking(smaterialen). Wij kunnen deze gebruiken om een claim in te dienen bij PostNL. Dan zullen wij direct een nieuwe zending klaarmaken en afsturen zodat u niet hoeft te wachten op de afhandeling hiervan.

Retouren.

Is het artikel toch niet naar wens? Dan kunt u het uiteraard altijd ruilen of terug doen. U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via mail@pannenexpert.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.
U stuurt het artikel altijd op eigen risico terug. Voor het zoek raken van uw zending of breuk is Pannenexpert niet aansprakelijk. U moet zich dan wenden tot de vervoerder waar u de zending heeft aangeboden. Bij aardewerk artikelen raden wij aan om de zending verzekerd te versturen.